Bosse fixar ålen!

"Hej Malin! Jag har följt dej i några år och nu förstod jag att du var singel, hehe. Hoppas att du njuter för fullt av singellivet och tar för dej av livets gottebord, hehe. Speciellt nu till jul när man ska unna sig lite extra. *ler*. Skickar med lite xxx-bilder på mej och ser om det kan locka aptiten lite .*ler*. Finns flera bilder om du vill se mer det är bara att mej be snällt, hehe. Jag bor i "X" (ca 5 mil bort) och ses gärna om du gillar det du ser. Och gillar du inte det så var du fel för mej ändå så då kvittar det. Väldigt trött på alla tjejer säjer att de är singel men aldrig vågar ses!!! Men jag träffas gärna Malin! Är du ensam julafton? Jag är helt ensam!" 


"Hoppas att du njuter för fullt av singellivet och tar för dej av livets gottebord, hehe. Speciellt nu till jul när man ska unna sig lite extra. *ler*. 

Ja, det är ju typ det enda jag gör. Jag njuter så jävla mycket av "livets gottebord" att jag gått upp två storlekar i jeans, heja mig? *ler inte*

"Skickar med lite xxx-bilder på mej och ser om det kan locka aptiten lite .*ler*.

Tack. Mina gamla jeans kommer passa igen i januari. 

"Finns flera bilder om du vill se mer eller andra vinklar det är bara att mej be snällt, hehe."

Jag vet inte riktigt vad "mer" det finns att se här?! Och vilka vinklar? Kanske skulle vara om du står på huvudet då? Den vinkeln var inte med. Har du selfiestick? 


"Och gillar du inte det så var du fel för mej ändå så då kvittar det. Väldigt trött på alla tjejer säjer att de är singel men aldrig vågar ses!!! Men jag träffas gärna Malin!"

Blir lite förvirrad här. Flirtar du eller skäller du ut mig? Det blir ju lite svårt här att bilda sig en uppfattning om "helheten". Visst att vi är mitt i en pandemi och att vi inte ska ta varandra i hand. Men vi ska ju hälsa med ARMBÅGEN - inte med kuken. 

"Är du ensam julafton? Jag är helt ensam!" 

Om jag svarar ja...kommer du och knackar på dörren med ballen då? Vet inte hur jag skulle känna igen dig annars..? Jag har tyvärr bokat hotell och firar jul där med mina barn. Vi ska njuta av "livets gottebord" i Varberg. Men misströsta inte, såg att din syster skrivit på din fb-wall och bjudit in dig till julafton. Bosse kommer ju också och han tar med ål detta året! Hälsa! (Med armbågen för fan!)

//M. 

8 kommentarer:

  1. Hahahahaha!! Hälsa Bosse!! 😂😂😂😂

    SvaraRadera
  2. "Skickar med lite xxx-bilder på mej och ser om det kan locka aptiten lite .*ler*. "Tack. Mina gamla jeans kommer passa igen i januari. "

    Skrattar så jag gråter här! Du är den roligaste jag vet! Älskar att du är back in business!! Bättre än någonsin!!
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  3. Men jag orkar inte! Kan du hjälpa mig ge svar på tal på mina äckliga mail med??

    SvaraRadera
  4. Hahahahaha!!! Du är BÄST katten!!!

    SvaraRadera
  5. Jag blir mörkrädd.

    SvaraRadera
  6. Det här är ju så äckligt. Män är så jäkla stolta över sin k*k, de tycker att det är det finaste de har och vill gärna ha bekräftelse på det.🤢🤮 En sak om det är en man som man bor med, en annan en massa bilder på oönskade främmande ballar i mobilen. Fy fan vad är det för fel på folk?

    SvaraRadera
  7. Alltså jag döööööör här av skrattattack!! Dottern har digital hemundervisning och jag har fått order om att vara tyst som en mus så jag inte stör och så lägger du ut detta!! Hahahahahaha. Du är inte klok Meekatt men du hanterar ju de skumma mail och kommentarer du får på ett ashärligt sätt <3
    Hoppas du får en superbra jul - trots att du inte får fira med författaren till mailet, hans syster, Bosse eller hans ål :o) Kram på re´ :)

    SvaraRadera
  8. "BOSSE FIXAR ÅLEN". Alltså denna bloggen är tamifan det roligaste på flera år! Keep up the good work Singelkatten!!! Hoppas du förblir singel lääääänge så vi kan få skratta åt detta, hahaha.

    Hej ifrån Henrik

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar!